niedziela, 17 kwietnia 2016

20 faktów o Tigerze

Tak, wiem że wielu z was uważa to za klasykę, zapychacz z braku weny, ale wena jakaś średnia. Jednak dostałem sugestie by jakoś opisać Tigera, więc dlaczego nie teraz?
Super! Mamy wiosnę!

1. Jest zwykłym psem, kundlem.
2. To samiec, niekastrowany przez żałosne stereotypy i wierzenia ("będzie nieszczęśliwy", kto to zna?)
3. Większość życia w moim domu przespał.
4. Jego legowiska* to: Legowisko nocne-ponton, legowisko telewizyjne-czyli ja, legowisko przeciw burzowe-koc pod łóżkiem, legowisko obserwacyjne-mały dywan przy oknie i legowisko komputerowe-pod biurkiem.  Poza tym to miłośnik dywanów shaggy ;)
*Legowisko-tu użyte jako miejsce spania.
5. Zaledwie przejdzie 6 km spaceru i widać po nim zmęczenie.
6. Nie przepada za bieganiem na amortyzatorze, nie jest fanem chodzenia na smyczy.
7. To ekspert w wychodzeniu z obroży (i kagańców), ale dzięki niemu ja stałem się ekspertem w zapobieganiu wyjść z obroży.
8. Jest bardzo trudnym w obsłudze modelem do zdjęć. Albo na maksa napalony na smakołyki, albo totalny ignorant, wybierający niuchanie. Sztuką jest najeść go do tego stopnia by wykonywał komendy na dworze a jednocześnie nie dokarmić tak by nie olewał zadań.
9. Umie dosyć mało sztuczek, nauka tego nie idzie mu to zbytnio dobrze.
10. Jadnak jest psem doskonale przystosowanym do codziennych zajęć, z automatu siada gdy idę z karmą, siada przy drzwiach gdy chce wyjść i wejść z działki do domu, na znak wchodzi do auta.
11. Był psem cierpiącym na przeraźliwy lęk do samochodu. Jego strach przerobiłem w euforię.
12. Wytrwały żebrak i chyba tylko ja mu nigdy nic nie daje z tego co mam na talerzu.
13. Najwygodniej czuje się w szelkach norweskich, mi one również odpowiadają (co więcej robione przeze mnie i nadal się trzymają)
14. Totalnie ignoruje "niesmakołykonapełnialne" zabawki. Prawdopodobnie nigdy nie nauczy się zabawy z człowiekiem.
15. Bardzo lubi wszystkie KONG`I i kości do żucia.
16. To czy karma będzie mu smakować jest czystym totolotkiem. Właściwie na oko mam 30% szansy że to zje.
17. Dobrze zachowuje się wobec innych psów, ignoruje je, stosuje też CSy. Zdarza mu się też jako pierwszemu zaatakować, ale bardzo rzadko i przed tym i tak wysyła sygnał, że może to zrobić.
18. Dla szczeniaków jest hojny, przez krótki czas zniesie gryzienie i inne zabawy młodych (najczęściej odchodzi, gdy nie chce kontaktu), ale przy dłuższych zaczepkach daje wyraźniejsze sygnały że mu się to nie podoba.
19. Trudno mi w nim znaleźć jakiekolwiek predyspozycje do sportu innego niż dog trekking-tylko w tej aktywności widać jego entuzjazm.
20. Jest trudnym psem, ale mimo to kocham czuć i widzieć jego radość. Łączy nas niepowtarzalna więź.


______________________
Przy okazji nasz mały dzisiejszy sukces: T. pił wodę z ręki! Chyba mało co o tym wspominałem, ale woda dla Tigera to zło konieczne by przetrwać. Jeszcze pół roku temu do jakiejkolwiek wody w pobliżu człowieka nie zbliżał się na 5 metrów.

7 komentarzy:

  1. Punkt 5. - no proszę Cię, ja byłam dzisiaj na wieczornym spacerze, nawet nie 3,5 km, a Sunia wlokła się za mną niemiłosiernie :P A po Tigerze ,,widać zmęczenie'' i to przy 6 ;)
    8. - po Twoich świetnym zdjęciach tego nie widać ;)
    Moim faworytem z tych wymienionych faktów jest 20 ^^
    Sama nigdy nie pisałam czegoś takiego, ale osobiście przyznam, że miło poczytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5. Przy 6 km jest to stan "mam dosyć, błagam odpocznijmy", a takie lekkie zmęczenie jest przy 3. Saba to duży pies i to też wpływa na to że szybciej jest zmęczona.

      8.Zapewniam, że na bloga trafiają tylko te udane :)

      Usuń
  2. Też mam w domu miłośnika dywanów shaggy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, uwielbiam czytać takie ciekawostki :) 12 punkt, skąd ja to znam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whippety są "zbyt chude" dla wielu ludzi stąd też "trzeba dokarmić biednego pieska" "o, jak uroczo prosi" ;)

      Usuń
  4. If you're looking to lose weight then you certainly need to start using this totally brand new personalized keto diet.

    To produce this keto diet service, certified nutritionists, fitness couches, and cooks joined together to develop keto meal plans that are useful, painless, economically-efficient, and delightful.

    Since their grand opening in 2019, 100's of individuals have already remodeled their figure and health with the benefits a smart keto diet can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones provided by the keto diet.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jest on ogromną motywacją ;)