sobota, 10 października 2015

Ten szczególny dzień... urodziny



Panie psie, przepraszam że nie znam daty Twoich urodzin. Przepraszam że tak długo ich nie obchodziłem, no i za prezenty jakie dostawałeś, jeśli komuś się coś przypomniał. Gdybym mógł cofnąć czas, zrestartować wszystko by się potoczyło zupełnie inaczej. Jednak nie mogę, za zmiany zabrałem się dopiero teraz (właściwie marzec to miesiąc przełomu) Jestem szczęśliwy że Cię mam.

Jeszcze w styczniu wszyscy mi mówili "to kundel, on nie potrzebuje" "to kundelek on ma inne potrzeby niż rasowy". Wszyscy. Ja jednak się nie poddałem i kupiłem pierwszy kilogram acany na wagę w osiedlowym zoologicznym. Było dobrze, potem zamówiłem z zooplusa worek grasslandu. (...) Teraz znalazłem karmę idealną w skład, smak i analizę. Acanę na bazie wieprzowiny i czerwonej soczewicy.

Co mówią osoby które były temu tak bardzo przeciwne? "Fakt że mu służy" Świetnie wygląda" "Miałeś rację" (ostatnie oczywiście najrzadziej) W marcu zacząłem z nim biegać, dziś może się pochwalić nie potężną, tylko taką subtelną, dodającą uroku muskulaturą.
W marcu, można powiedzieć stałem się świadomym właścicielem, który w pełni się stara zaspokoić potrzeby psa. Już od czerwca czekałem na październik, by móc napisać ten post.

Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin. Życzę Ci byś był szczęśliwym psem, bym miał dla ciebie czas, byś miał przed sobą wyzwania, które będziesz pokonywał, byśmy się razem rozwijali, i niedługo zawitali w świecie sportów kynologicznych "tak na poważnie". Lub po prostu "najlepszego siedmiolatku"



Jak większość psiarzy mam dla ciebie prezenty:


1. Kość prasowana Maceda-Skład "100% skóry z wołowej", koło 70% białka, a wewnątrz był szpik. Pierwszy prezent jaki dostał, zajmuje go ciągle już 4 godziny, zjadł niemal 1/3 kości. Idealny prezent na samotne zostawanie.  No i pozbycie się psa.

2. Mięsne piłeczki 8in1 Miał już kości z tej formy, chciałem spróbować takiego cosia-być może naskrobię coś o naszych wrażeniach...

3. Let`s Bite sandwich smakołyki z tej firmy sprawdzone, więc wziąłem kolejne pudełko, tym razem w formie paseczków mięsnych, otoczonych skórą.

4. Let`s Bite Duck sticks Mam dużą słabość do mięsa z kaczki w smakołykach dla psów. Jako ciekawostkę podam że właśnie te "Let`s bity" Były naszymi pierwszymi prawdziwymi smakołykami, dlatego jestem do "nich" przywiązany. Podobnie jak do naszej pierwszej piłki, którą się zaczął bawić.

5. 2 kostki z trixie Na spróbowanie by sprawdzić czy są lepsze, od droższego i kultowego klasyka-8in1.

6. Rinti Chicko o smaku kaczki. Gdy pani sprzedawczyni dowiedziała się że mam psa nierasowego, tak w skrócie opisałem naszą historię, pani kasjerka swoją  z psami, postanowiła nam podarować taki prezent (nic nie wspominałem o urodzinach) Na początku dała nam kurczakowe rinti, potem kazała się wrócić, gdy byłem przy wyjściu i wymieniła na te z kaczką, mówiąc że z lepszym składem i bardziej "powiększają" dietę psa. Dosłownie oniemiałem, tylko więcej takich sprzedawców!!!

*7 Kong bałwanek Miałem go kupić ale cena +52zł okazała się za wysoka. Odpuściłem, ale do grudnia trafi do nas to cacko, tylko kupię je przez internet. Na razie piesku-daję ci  gwarancję że to otrzymasz ;)

** 8 Obroża z kudłatego arta Sprawy się skomplikowały i nie mogę jej zamówić na razie. Jeśli nasza obroża się zniszczy, a z pewnością się zniszczy, bo jest beznadziejnej jakości, będę mógł ją zakupić. Ten prezent też masz gwarantowany. Jaki kolor pasuje do pyszczka? Co doradzają Twoi fani i czytelnicy?
.
9. Przełęcz kołowrót Nie wiem czy uznać to za prezent, w góry idziemy z psem średnio 12-20 razy w roku, więc wybitny prezent to nie jest, ale jest niematerialny. Kółeczko po górach na 12 kilometrów (dla psa koło 20, bo przybiega, odbiega, wraca, skacze) Myślę że taki spacer da Ci najwięcej radości.

 Tak wygląda jego stosunek do otrzymanej kości. Rrrrr... Boję się :)

Wreszcie takie rozmycie tła, jakie chciałem uzyskać.
A tak wygląda na wycieczkach w górach. Czy to ten sam pies?

30 komentarzy:

  1. Jaki uśmieszek :)
    100 lat Tygrysku i duuzo duzo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Tiger!!
    Obroża może neonowa zielona, fioletowa, albo blogowa pomarańczowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej chętny jestem na pomarańczową, ale może spróbuję pomyśleć nad fioletowym (nie uwzględniałem go sam nie wiem czemu)

      Usuń
  3. Ważne, że zmiany w traktowaniu psa w ogóle nadeszły, lepiej późno niż wcale :) Wszystkiego najlepszego dla Tigera! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      A jaki kolor obroży byś mu polecała?

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia, pewnie w większości będzie mu dobrze :) Pomarańczowy?

      Usuń
  4. Sto lat Tiger! Dużo zdrowia i energii do pokonywania coraz to nowych wyzwań.Jeśli chodzi o obrożę, to jak dla mnie fiolet lub zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad fioletem, zielony jakoś moim zdaniem mniej mu pasuje :)

      Usuń
  5. Wszystkiego Najlepszego dla Tigera! :)
    A kolor obroży może fiolet, pomarańcz, czerwień?
    Pozdrawiamy, Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że wszyscy głosują na fioletowy ;) Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  6. Radosnych kolejnych! 20km w gorach wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, 20 km ja chyba nigdy nie pokonam, pies tak ;)

      Usuń
  7. Sto lat Taj! Za to, co do obroży myślę, że zabójczo będzie wyglądał w pomarańczowej obroży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja myślałem dokładnie tak samo, ale wolałem się upewnić ;)

      Usuń
  8. Sto lat Tiger! :) (niestety spóźnione, ale jak najbardziej szczere :D) A kolor obroży - rzeczywiście, w fioletowym by świetnie wyglądał.
    cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spóźnione, bo dokładnej daty urodzin nie znam, na świętowanie wybieram jakiś dzień z początku października. dziękuję za życzenia.

      Pozostaje wybierać między pomarańczowym a fioletowym, lub połączyć te kolory.

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta :) Tiger na pewno się ucieszył z takich prezentów.

    A co do Acany, to karma z górnej półki, nic dziwnego, że mu służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, ale nie patrzę acana=dobre, coś innego=złe. Wersja np. adult dog jest przeciętna i faszerowana drobiem (po drobiowych karmach nie było zbyt dobrze z żołądku) więc korzystamy z linii singles, czyli dla wrażliwych ;) Jest najlepszym dla nas rozwiązaniem bo jak za produkt z napisem "Acana" nie zabija ceną (jak np. grassland), pudełka mają fajną wielkość i ogółem daje dobre "sierściowe efekty".

      Usuń
  10. 100 lat! Dużo dostał, fajne prezenty :) Pozdrawiam i zapraszam bibiblogdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! :) Abyście spędzili jak najwięcej lat razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Przepraszam, że spóźnione, ale miałam przerwę od bloga (szkoła). Co do koloru- według mnie najlepiej wyglądał by w żółtym/blado żółtym. Ja dla mojego psa niedługo zmieniam karmę i myślę nad Acaną i Orijen, nie mogę się zdecydować, a smak koniecznie musi być rybny, Charlie uwielbia ryby, a niezbyt lubi suchą karmę (w sumie zależy od firmy) więc może to na nią podziała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka https://www.naszezoo.pl/pl_PL/p/Acana-PorkButternut-Squash-340g2kg6kg11%2C4kg/4690#13034 Może posmakuje, my nigdy (do teraz) nie mieliśmy karmy z tym gatunkiem. Albo fish4dogs, ale niestety więcej się płaci.

      Usuń
  13. Jeśli chodzi o obrożę, to zależy, jaki planujesz wzór ;) Ale jak dla mnie spoko byłby zestaw z fioletową/atramentową taśmą i softshellem w kolorze mango.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego NajlePsiego!!!!! ♥♥♥
    U nas numer 6 by zszedł po jednym dniu :P
    psi-zawrot-glowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z niego będę mało korzystać. Poza tym to gratisik ;) Można z zooplusa zamówić kilogramowe opakowanie ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jest on ogromną motywacją ;)