sobota, 15 sierpnia 2015

ANULOWANIE ZMIANY ADRESU! Wyniki ankiety

Witam. Adres "prawie-basenji.blogspot.com" jest nieaktualny. Wracamy, do mającego niewiele z prawdą "staffikxbasenji.blogspot.com"
Rasowy basenji

Przepraszam za utrudnienia w kontakcie z blogiem.



Kolejną sprawą jest ankieta.
Odpowiedzi udzieliło 13 osób. Jaka szczęśliwa liczba, co.
Co ciekawe 62% czyta mojego bloga od początku (od marca do końcówki kwietnia) wydawało mi się że mam wielu nowych czytelników. 31% jest od niedawna a 1 osoba od połowy istnienia.

Odwiedzacie mój blog co pojawienie się notki, część sporadycznie, część często, a jedna osoba codziennie.
Jeśli chodzi o zostawianie komentarzy pod wpisami większość robi to często, dwie osoby rzadko, dwie nie, jedna zawsze.
Wielu z was zauważyło poprawę moich foto-zdolności. Ja nadal się uczę.

Szata graficzna-to zło, dostałem tam kiepski wynik czemu się nie dziwię. CSS nie ogarniam, gotowe szablony wydają mi się kiepskim pomysłem, bo są niedostosowane i musiałbym umieścić jakiś gigantyczny baner z pandą czy krową, mimo iż nie chcę. Dziękuję za taką opcję. I sam pierdylion wymagań za gotowy kod, który jeszcze mi się nie podoba...
W każdym razie grafikę bloga zmienię.

Nagłówek też. W suwaku dostałem 37 % czyli gorzej niż akceptowalny. To taka "dwója".

Najbardziej lubianymi postami są... nowości. Wydawało mi się głupie pisanie bez tematu o życiu psa, a tu proszę, takie zaskoczenie ;)
Najmniejszą grupę fanów zyskały "testy i recenzje"
Najbardziej nielubiane posty, których nie chcecie to haule zakupowe. Zresztą co się dziwić. Chwalenie zakupami nigdy nie było w mojej naturze.

Mokry Borzoj to szczęśliwy Borzoj ;)


A o jakich tematach chcieliście czytać. Chyba nikt nie ma nić przeciw cytowaniu odpowiedzi:
 gdzie pies mieszka, gdzie ma legowisko, miski, czym się bawi, czy ma zabawki dostępne ciągle,czy sam wychodzi na dwór
Bardzo lubię DIY, chętnie poczytam i zrobię coś nowego dla psa
Osiągnięcia i niedociągnięcia, wychowanie, szkolenie, tematy od kuchni itp.
Chciałabym poczytać o samym właścicielu Tajgera (jeżeli nie masz nic przeciwko), trochę notatek poświęconych twoim ulubionym rasom psów.
O lęku separacyjnym.
Kastracja i sterylizacja, agresja, lęk separacyjny, błędy w wychowaniu

Pierwszą prośby mogę spełnić, DiY planuję. Osiągnięcia itd. no nie wiem, nigdzie nie startujemy, może wiślański dog trekking, tylko skąd załatwić but dla psa. Na kuchnię nie liczcie, potrafię gotować tylko dania makaronowe dla ludzi. Jeśli ja miałbym wam coś dla psów polecać... O mnie? Hmmm, ciągle coś wtrącam o sobie w notkach, może założę podstronę "o mnie". Lęk sep. Planuję na nudny październik.
Ostatnią prośbę postaram się spełnić w czasie nieokreślonym.

Posty są odpowiedniej długości, mała część osób uważa że zbyt krótkie, jeszcze mniejsza że zbyt długie.

Uważacie że pies traktowany jest przeze mnie dobrze (87%) inni domownicy otrzymali skromne 42% czyli stanowią zwykły, niczym nie wyróżniający się dom.

Treści jakie umieszczam na blogu są według was przydatne.

A na koniec fragmenty uwag:
Dobrze, że starasz się polepszyć swoje zdjęcia, ucz się dalej. :) Tak jak pisałam jednak, nie potrzeba ich tak wiele w postach, ponieważ takie posty według mnie są nudne :)

i drugi

więceeeeej zdjęć, o wiele więcej. trochę emotek, by teksty nie były nudne czy puste

To co mam  robić? Więcej czy mniej tych zdjęć?

85mm f1.8 AF-S nie, niestety tylko pożyczony obiektyw. Cudowny, cichy, szybki i jasny. No i pięknie rozmywa tło ;) Taki miękki

Na twoje teksty zawsze czekam z niecierpliwością, po czym czytam je "od deski, do deski". Miło jest również obserwować twoje postępy w fotografii, które-nie ukrywajmy-rozwijasz w tempie błyskawicznym.

I mój ulubiony fragment
Nie wiem co napisać więc dam cytat: drewniany kawałek drewna

_____

Znacie kogoś kto wykonuje grafikę blogową, szablony i nagłówki i robi to darmowo?


30 komentarzy:

  1. Zmiana adresu wiąże sie ze spadkiem czytelności bloga, nie każdy widzi, że zmieniłeś adres. Teraz ludzie w większości będą musieli odobserwować i zaobserwować bloga ponownie. Jak to kiedyś ktoś mi doradzał, polecam założyć nowego bloga o starej nazwie i tam poinformować czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nowy blog=brak starych postów. Eee jak ktoś ma go w obserwowanych to myślę że zauważy. Z resztą coś sprawdzę.

      Usuń
    2. Kurcze, nie wiedziałem. Myślałem że witryna jest śledzona, mimo zmiany adresu. Wróciłem na stary. Przepraszam. Co do założenia nowego o tym starym adresie, pisze że witryna jest zajęta na nowe blogi. Za rok na wordpressa.

      Usuń
    3. Zawsze możesz wszystkie posty przenieść...

      Usuń
    4. Przed usunięciem bloga pyta czy chcesz pobrać jego zawartość (czy jakoś tak) a później to tylko ładujesz na nowego.

      Usuń
  2. Nowa grafika mnie powala *-* Ślicznie tu ;^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa grafika mnie powala *-* Ślicznie tu ;^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny szablon :)
    Jeśli chodzi o grafikę, to w wolnym czasie się tym zajmuję i wykonuję prace graficzne na zamówienie. W najbliższym czasie jednak wyjeżdżam i nie będzie mnie przez jakieś 5 dni. Jeśli potrzebujesz pomocy w css, szablonie czy nagłówku, to służę pomocą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapytam się za 5 dni. Używasz gimpa, bo ja nagłówek w gimpie robiłem i gdzie nie gdzie wyszły jakieś "zmazy" a gumowałem z kanałem alfa na każdej warstwie (tekst i obraz) a pomoc w css oczywiście że się przyda ;)

      Usuń
    2. Właśnie to jest +/- gimpa - po zmazaniu musisz użyć różdżki na "tle" i bardzo przybliżyć obraz. Na koniec lecisz i sprawdzasz po kawałeczku...

      Usuń
    3. Właśnie, ja różdżki używałem tylko przy samym psie, potem tam robiłem korekty samą gumką z obrazem na 600%. Na prawdę trzeba też w środku obrazu? Wielkie dzięki ;)

      Usuń
    4. Tak, pomoże ci to sprawdzić czy wszystko jest ok. Nie ma za co :)

      Usuń
    5. Używam Gimpa w wersji 2.8, ale czasem nawet Paint się przyda. :P Myślę, że z przezroczystością nie będzie problemu.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w zdjęciu mokrego Borzoja♡.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są super i jak dla mnie to więcej.
    I ładna grafika, tyle, że te czarne plamki trochę psują...
    A DIY czego planujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiesz się, gdy opublikuję notkę z DiY ;) Ale żaden blog tego nie ma.

      Usuń
  9. http://costa-sbt.blogspot.com/p/projektowanie.html?m=1 jeśli chodzi o wygląd bloga.

    Hmmm... Ciekawe kto to ostatnio pisał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mniej pomarańczowego!

      Usuń
    2. No ale pomarańczowy musi zostać. To nasze barwy, na pozostałych blogach sam róż, no i można się tym znudzić.

      Szablony od Costy mi się mało podobają, bo wszystkie są na podobnych kodach i mało się różnią. Oczywiście podziwiam jej pracę, ale nie. Dzięki za propozycje ;)

      Usuń
    3. Chyba w tym momencie obraziłeś 1/4 psiej blogsfery ;)

      Usuń
    4. Ale wyraziłem swoje zdanie, bez osładzania ;) Jeśli jedna praca różni się kolorem i może jednym kodem... sam w gotowych potrafię edystować background i color.

      Usuń
    5. Ja się przez wakacje opuściłam haha...

      Usuń
  10. Trochę popracowałabym nad nagłówkiem: miejscami widać jeszcze szare mazy (pewnie pozostałości po tle ze zdjęcia pieska). Cała reszta wygląda całkiem poprawnie :)

    Pozdrawiam
    http://psiakowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o szablon to nam wykonała Fursora. Mi się bardzo podobają jej prace. :) To jej blog: fursora.blogspot.com - tam znajdziesz regulamin, wykonane szablony, różnego typu instrukcje itd. Serdecznie polecam! :)
    | reksio-the-dog.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jej prace, tylko niestety płatne. A u Emeta wyczytałem że po wgraniu tego szablonu, zdjęcia straciły na jakości i jakoś mnie to odstraszyło.

      Usuń
    2. Płatne? Ja nic o tym nie wiem i nie płaciłam za nic. :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jest on ogromną motywacją ;)