niedziela, 6 września 2015

Top najlepszch reklam z psami

Reklamy to coś trochę nieodłącznego w naszym życiu. Spotykamy je codziennie, reklamą jest nawet recenzja na blogu. Ja się skupię na reklamach w formie wideo. Nie tych wybrakowanych w informacje, telewizyjnych z środkami na "zdrową kupkę".  Spojrzę na reklamę jako na sztukę, jako coś niezwykłego. Jak potrafią przekonać. Mnie przekonały do kilku produktów. Informuję że to dość subiektywny ranking.





Miejsce 4 dla... Duluxa. Reklamowana jest farba a ten owczarek staroangielski jest maskotą firmy. Niestety większość psów tej rasy w Polsce jest zwanych "psem duluxa". Nie mniej reklama ciekawie przeprowadzona, interesująca, a przedstawiciele rasy zbytnio na niej nie ucierpiały w Polsce (mam na myśli popularność) Poza tym cieszę się że nie zaangażowano milutkiego labradorka, goldena, czy sztuczkującego "bołdeł kolii".Gratuluję pomysłu i oryginalności.


Na miejscu 3 Igor Tracz, mistrz Europy w bikejoringu. Reklamuje de facto rower Kross (o czym informuje, to jego sponsor), jednak ja jako psiarz widzę piękne fastery z ZeroDC (moje wymarzone szele, szkoda że przy budowie budowie mojego psa się nie sprawdzą). No i jest to taka dość rozbudowana reklama, zachęcająca do bikejoringu, czyli sportu, z psem, zdrowego trybu życia. Ciekawe czemu kanał tego producenta nie posiada filmu. W roli psiej-greyster:

Miejsce 2 należy do Ruffwear. To świetna budująca reklama, wielu się podoba. Zawiera dużo treści, jest taka spokojna. Niestety trafia na drugie miejsce za sprawą 14 sek. gdzie  pies biegnie, mając smycz (lub linkę) przypiętą do obroży. Gdy się nagle zatrzyma, lub stanie jego właściciel, pies może doznać nieprzyjemnych uczuć. Nie mniej wkład pracy, jaki w to włożono, jakość, staranność (no i jakość wyrobów ruffwer) plasują reklamę na drugie miejsce.

I tak dochodzimy do miejsca pierwszego. Zwycięzcą najlepszej reklamy z psem jest HURTTA. Serdecznie gratuluję. Co mnie przekonało? Znakomita jakość obrazu, kręcona w dość ciężkich warunkach nocnych. Do tego ta dynamika. Przedstawienie właścicieli psów jako ludzi wysportowanych. Wszystko w niej jest doskonałe. Nawet kontrast tej nocy do żywych kolorów ubrań ludzi i psów. No i ścieżka dźwiękowa:

Tak, więc nie musicie psiarze oglądać tylko reklam dentasixów w telewizji. Niektóre reklamy są wręcz piękne i przyjemne dla oka.
A wy jaką byście tu dodali? Czy wam podobają się powyższe filmy?
Źródło filmów: Kanały YT:
Dulux Let`s Color Polska 
Igor Tracz
Ruffwear
HurttaCollections

10 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobała mi się reklama z Ruffwear.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej się podoba reklama Ruffwear, najbardziej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie wygrywa reklama HURTTA
    A zaraz po niej, a na drugim ta z panem Igorem.
    Szczerze mówiąc kiedyś na nią trafiłam i byłam przekonana, że to reklama szelek.
    Pozostałe dwie reklamy są bardzo ładne. No właśnie ładne. Ale reklamy Hurtta i SZELEK są genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklama ruffwear wymagała dużo pracy. Kręcono ją w różnych miejscach, w różnym czasie przez różnych ludzi. Wszystko to trzeba było poskładać, więc był duży wkład pracy. Zaś z fasterami było stosunkowo łatwo, można się tam zadowolić: 1 kamerzysta, 1 pies, 1 "aktor". I wszystko nakręcić w jeden dzień (nie mówię o łączeniu fragmentów filmu)

      Usuń
  4. Najlepsza wg mnie to Ruffwear :-) Wzruszająca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, jakbym oglądała filmy krótkometrażowe a nie reklamy. Genialne ! No i świetnie, że jest reklama z Polakiem, który pokazuje że można łączyć pasję do kolarstwa i więź z psem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podoba się reklama Igora, później może Ruffwear i Hurtta. Jakoś tak nigdy nie przywiązuję większej wagi do reklam w których występują psy. Patrzę beznamiętnie i tyle, dopiero dzisiaj jakoś mnie wzięło by z wyżej wymienionych wybrać te najlepsze! Całkiem ciekawy post :)
    Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  7. Psiak z reklamy duluxa jest przepiękny :) ale bardzo przemawia do mnie reklama Ruffwear bardzo przyjemnie mi się ją ogląda :)
    Dzięki Tobie w ogóle pierwszy raz widzę te reklamy :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie Ruffwear wygrywa :D Bardzo wzruszająca i dająca do myślenia jak psy wiele mogą nam zaoferować :)
    Ja również widzę je pierwszy raz, dzięki :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jest on ogromną motywacją ;)