niedziela, 3 kwietnia 2016

Urodziny bloga

30 marca 2016 blog skończył rok. Przede wszystkim bardzo się cieszę że wytrwałem ;) Nie oczekiwałem aż takiego sukcesu, tym bardziej, że posty pisane na początku były bardzo słabe. Nawet część z nich bardzo trudno mi się czyta.

Przez blogowanie mój styl pisania bardzo się zmienił, rozwinąłem się w kynologii, a także poznałem fotografię. Ciągle jest nad czymś pracować ciągle coś zmieniać. W moim życiu pojawiło się coś zupełnie nowego. Pasja w którą mogę się zaangażować.

Kilka pikselowych danych

Przez ten okres mieliśmy ponad 22 000 wyświetleń. Czy to dużo, czy to mało, zostawiam do waszej oceny. Posiadamy 46 obserwatorów, liczba rośnie. Najbardziej komentowany post to recenzja flexi vario, choć myślę że teraz lepiej bym ją napisał ;)

Blog bardzo mnie zmotywował do pracy z psem, pozwolił określić cele, marzenia.

_-_-_-_
- - -
Podsumowanie marca w  365+1 będzie krótkie
zdjęcia z agility, ale oceniam je słabo. Obwinię halę, no bo światło tam było bardzo słabe. Dodatkowo pozasłaniano część okien, a ja dzień przed byłem tam specjalnie by sprawdzić gdzie jest wschód i południe...




Do naszej kolekcji zabawek dołączyła wiewiórka z TRIXIE, i w razie sytuacji awaryjnej pomoże w przywołaniu. T. się nią nie bawi, ale jak ją słyszy to przychodzi.

Dog&Sport został zaprenumerowany. Informacja o tym była w ostatnim haulu .

Pojawiła się też recenzja. Do końca roku z pewnością napiszę jeszcze 5.


A na roczek bloga stworzyłem też ankietę. Będzie mi bardzo miło jeśli ją wypełnicie ;)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę, żeby kolejny rok blogowania był równie dobry. Swojego bloga założyłam 29 marca, dzień wcześniej :) Ankieta wypełniona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam psiego bloggera! Jestem nieco zaskoczona, ale pozytywnie :). Życzę wielu lat na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednego kiedyś spotkałem, poza tym chyba page "Kira - Polish Parkour Dog" jest prowadzony przez chłopaka.

      Usuń
  3. Gratuluje rocznicy. Oby tak dalej. Fajnie mieć takiego męskiego rodzynka w psiej blogsferze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ankieta wypełniona! ;) Raczej nie pozostaje mi nic innego jak życzyć ci powodzenia na dalszej drodze blogowania.
    I tak jak uważają koleżanki - ratujesz honor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy rocznicy. Życzymy wszystkiego dobrego, oby blog utrzymał się jak najdłużej ;) A co do zdjęć, to nie są złe. Jasność jest poniekąd kwestią obróbki - kilka przesunięć suwakami i gotowe :P
    Ankieta wypełniona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje rocznicy, i życzę dalszych sukcesów i kolejnych lat na blogu :)
    Ankieta z lekkim poślizgiem, wypełniona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby więcej tych rocznic, fajnie poczytać czasem coś od psiego blogera :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jest on ogromną motywacją ;)