niedziela, 7 czerwca 2015

Dwie twarze, masa konfiguracji

Przepraszam za tą "cudowną" jakość :(

1. Jaki będzie poranek?

-Czy wreszcie mnie zostawisz!?, legowisko jest moje i się nie ruszam!
-Myj ząbki, rusz pośladki, idę oznaczyć najbliższe krzaczki.

2. Wyjście z domu

-Błagam, błagam zostań, dobra sam tego chciałeś! Zniszczę te drzwi! 
-I ja mam się z tobą żegnać. Dobrze, tylko łaskawie podejdź do legowiska

3. Powrót

-Jej jej wróciłeś! Byłeś w zoologicznym! No jak zwykle nie. Ps. Sorry za te drzwi
-O, zaczekaj, dokończę jeść, podrapię się, zadbam o higienę intymną i już idę Cię polizać. 

4.Przy stole

-No daj, jeśtem głodnym prawie ścieniaczkiem, zobcz na moje śłodziutkie oczęta.
-Po co mnie wołają, teraz leżę, po co biegać za wyplutym mięsem. jem Acane i mięso surowe, żadne wyplute, niegodne mnie obiekty.
Właśnie to spojrzenie. Nie da się wytrzymać psychicznie. 

5. Zabawa

-O nowa zabawka, tak cię kocham, tyle na mnie wydajesz więc... sam baw się nią frajerze, ide na słoneczko.
-O nowa zabawka... da się zdobyć smakołyki, czy iść na słonko?
Koleżanka, bezdomniaczka, która czasem do nas przychodzi, jak idziemy na spacer.

6. Czas na naukę

-chrrr, dobrze dokończę drzemkę poprzedzającą drzemkę popołudniową, potem dasz mi te smakołyki.
-Jej, jej jej! Smaczki! kliker! Już! Już skaczę!

7. Spacer (średni długość)

-Zostaw mnie w łóżeczku psycholu! Nigdzie nie idę!
-Jupi! Super! Dawaj te szelki (te norweskie które szyto, specjalnie pode mnie)

8. Otwarty zooplus

-O, otwierasz zooplusa! Czas zacząć pukać w miskę, akurat kiedy wejdziesz w kategorię  karma bezzbożowa (nie wiem jak on to wyczuwa) 
-O idziesz do laptopa! Co by zrobić by ci przeszkadzać?

9. Karmienie

-Super! Dawaj Acanę, TERAZ-TERAZ-TERAZ-TERAZ!!!
-Te suche kulki mają mi pomóc z kamieniem nazębnym? Więc jedz je sam ;)

10. Wieczorne głaskanie (by zrelaksować psa)

-Masuj! Masuj! O tak! Super!
-Nie dotykaj mnie domniemany zoofilu! Idę spać.
Pozycja o pieszczoty prosząca

11. Idziemy lulu

-Chyba ty! Ja nigdzie! NIGDZIE! Bierz amortyzator czas na bieg. Możesz oczywiście też bez smyczy.
-Ciii teraz śpię.

*****

Co gorsza jego konfiguracje się zmieniają, to nie jest tak że albo wariant "A" lub "b" On ciągle miesza, więc nie wiem czego się spodziewać...

******



Zauważyłem też, że... A o tym w kolejnym poście ;)

7 komentarzy:

  1. No cóż, przynajmniej się z nim nie nudzisz, skoro taki zmienny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ma słodkie spojrzenie. "Czy te oczy mogą kłamać?"
    Czekamy na następnego posta! ;D

    Pozdrawiamy
    W&E
    http://yorkshireterrier-eddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, szukaj dobrych stron - przynajmniej się nie nudzisz ;).

    boxertayra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, rudy też ma zmiennie konfiguracje nawet przy wykonywaniu tej samej czynności po prostu klik i drugi pies ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja przy najmniej się nie nudzisz :) Drugie zdjęcie najlepsze choć mi się też podoba ostatnie :)
    Ciekawe co w następnym poście :D
    Pozdrawiamy!
    tobicockerspanielangielski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, chciałabym zaprosić Cię do pewnej zabawy.
    Jeśli nie chcesz to okey.
    Więcej informacji tutaj: http://bialykrukk.blogspot.com/2015/06/lba-pora-na-nas.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jest on ogromną motywacją ;)